Iletişim 👇 Contact :

Profilimden benimle iletişim kurabilirsiniz. You can contact me from my profile

4 Mayıs 2022 Çarşamba

Twitter


Rahman ve Rahim Allah'ın adıyla.


Bugün (4 Mayıs 2022) akşamleyin ve bu gece (saat: 00.17) itibariyle düzenlemeler sonrası Twitter üyeliğim başlamıştır. 

Twitter sayfam ile ilgili düzenlemeler ara ara devam edebilir veya etmeyebilir. Hiçbir şey belli değil.

Yeni Twitter kullanıcı adım: @QNBCF 

Açıklama:

Birkaç yıl @YazgMurat hesap adımla Twitter üyesi idim. Çok yakın bir geçmişte Twitter üyeliğimi sonlandırmıştım. 

Artık kendi adım ve yeni Twitter kullanıcı adım @QNBCF olarak Twitter üyeliğim başladı. 

Geçmişin değil yeni çağın QNBCF.

Belki kendi işlerimin tanıtım amaçlı olabilir Twitter sayfam. Şimdilik düşüncem bu. Belki. 
Hiçbir şey için söz vermiyorum Twitter sayfamda ki içerikler için. 

Önemli bilgi (!) : 
eski Twitter kullanıcı adım @YazgMurat bir başka kişi tarafından kullanıldığı için o kişinin ben olmadığımı bilmenizi isterim. 

Artık eski Twitter @YazgMurat kullanıcı ismim bir başkası tarafından kullanılıyor. Ve bunun benimle hiçbir ilgisi asla yoktur. @YazgMurat kullanıcısı ben olmadığım gibi içeriklerden ve diğer şeylerden de ben sorumlu değilim. Ve o kişi veya kişiler ve içerikler ile ilgili her şey beni bağlamaz. 

4 Mayıs 2022 ve saat: 12.49 itibariyle ek:

Geçmişin değil yeni çağın QNBCF.
 bu slogan biraz fazla iddialı oldu. Eğer içini dolduramazsam boş olur. Ben de düşündüm ve Twitter açıklama kısmına yazdığım slogan: Eskinin ismi yeni ile farklı. 
Tam olarak:
Ben Mr. Murat YAZGI. Eskinin ismi yeni ile farklı.

Hem iddiası yok hem de iyi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

X Twitter'a Elveda

İkinci Twitter hesabımı da kapattım. Açıklama bu URL Linkinde:  https://mrtygz.blogspot.com/2023/12/neden-x-twitter-...