Iletişim 👇 Contact :

Profilimden benimle iletişim kurabilirsiniz. You can contact me from my profile

2 Ocak 2023 Pazartesi

Zorluk nedir?

Örnek: 2023'e girerken genç ve şöhretli bir şarkıcıya röportaj teklifinde bulundum. Şarkıcının Yanıtı ne oldu biliyor musunuz? Cevap: hiçbir şey. Cevapsız kaldım.

Yakın bir geçmişte bazı ünlü kimselere yazıyla iletişim kurdum. Çünkü başka seçeneğim yoktu. Sosyal Medya sağolsun.

İş bulmak da çok zor. 

Vesaire. 

Ülkemizde iş bulmak nasıl da zor, bilir misiniz? Kalifiye ve tecrübeli eleman değilsen, tanıdık ve siyasi parti üyeliğin yoksa iş zor aslanım!.. Bazı zorluklar da var tecrübeli olsan bile. 

Kendi hayatımdan örnek vereyim;

1998 yılında aldığım B sürücü belgem 2022  yılına kadar cüzdanımda evin bir bölümünde öylece duruyor. 

Allah'ın kulu çıkmayınca tecrübeli bir sücücü olamadım. En yakınımdan en uzak ve yabancı kişiye kadar hep rededildim. 

Ülkemizi yöneten devletçilik oynayanlar bile yoktu. Ben kimseye değil de devletime geliyordum ama hep elim boş döndü. 

Kısacık bırakıyım ve sonuç olarak;

Çok eski yıllarda bazı insanlar bir kitap yazmış (veya şeytan yazdıran). Bu kitap görünen değil. Güven ve inançı sarsan bir yalan kitap. 

"İnsan insana zorluğu ile Allah'ın sunduğu zorluk arasında fark var. İnsan insana kader sunmamalı." 

Tavsiye: ilk çaldığınız kapı ya kapalı olur ya da 100  kapı veya 1 Milyon kapı çalmanız gerekecek. 
Pes etmeyin!  Suistimaller de var ama siz yalan ve haramdan uzak olun. 

O zenginler nasıl zengin oldu?
Allah ve halk sayesindedir. 

  O makamları elde edenler ya siyasi olarak gelirler ya da karanlık el ile. Bir makam sahibi yalansız ve haramsız gelmişse şayet  Allah için doğruyu yapmalıdır. 

Bu tavsiyede de görüldüğü üzere zorluk insan kaynaklıdır. Allah zorluk verirse hamdolsun. Dersiniz ki bu çok iyidir. 

Allah sözü; " zorlukla beraber kolaylık vardır." 
Sözü hatırlayın ve umudunuzu yitirmeyin. 
Dünya hayatına ve dünyalık her şeye âşık olmayın. Eğer sevdiğiniz kişi dünya hayatının bir ürünü olursa ona âşık olmayınız... 

İletişim: Profilimden benimle iletişim kurabilirsiniz. 


Son not:

Yalansız ve haramsız olun. 
47 Yaşından gün aldım ama doğru ve harika bir insan hiç olmadım.

 Yazdığım her şey ve her işim çok doğru ve harika değildir. 

Başarı nedir, diye sorarsanız; ben hiç başarılı değilim. Beş parasız bir insan ve bir de aptal ise o benim ve ben başarılı sayılır değilim. 
Başarılı insanlar bana göre; paralı insanlar. 

Ancak unutulmasın ki; zenginlik Allah'ın verdiği rızık ile. 

Halk geliyorsa kişiler nasıl zengin olur? Allah'ın sayesinde her zenginlik. 

Örneğin; Tarikatlar, Erbakancılar, Siyasi Örgütler,  Patronlar ve benzeri, böylece halk geldikçe lider, şarkıcı, oyuncu, vb. zenginleşir  ve bu zenginlik de yine Allah'ın sayesindedir. Kimsenin başına gül yaprağı dökülmez veya para dökülmez... Zenginliğin bana göre cevabı böyledir. 

Kim olursan ol rızıksız değilsin. 

Türkiye Cumhuriyeti ile ilgili yazılsa da bu konu, içerisinde düşünülmesi konular olduğu için her insan (ayrımcısız) okuyabilir ve düşünebilir. 

Ben bay doğru veya harika değilim. 

Bu yazıyı okuyarak ne öğrenmiş olacaksınız? 
Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı Murat YAZGI olarak benim harika bir insan ve iyi karakterli bir kimse olmadığımı öğrenmiş oldunuz. 
Öğrenirken de düşünce yapımı, karakterimi, inanç sistemimi vesaire hakkında nasıl bir insan olduğumun eksik bir özeti eğer anlıyor olduğunuzda anlayacaksınız. 

Bu dünya bana kalmaz veya kalmayacak. 

Allah'a hamdolsun. 

İletişim: Profilimden e-posta ile. 





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

X Twitter'a Elveda

İkinci Twitter hesabımı da kapattım. Açıklama bu URL Linkinde:  https://mrtygz.blogspot.com/2023/12/neden-x-twitter-...